Gwarantem jakości urządzenia jest Ghibli&Wirbel oraz FAIR PLAY PLUS Marek Krzemieniewski Sp. K. wyłączny dystrybutor Ghibli&Wirbel w Polsce. Firma Fair Play Plus ponosi odpowiedzialność za wady fabryczne (produkcyjne lub materiałowe) tkwiące w urządzeniu w okresie gwarancyjnym od 12 miesięcy od daty jego sprzedaży do 36 miesięcy, pod warunkiem dokonywania przeglądów okresowych wykonywanych, w zależności od rodzaju maszyny, lecz nie rzadziej niż co 4 miesiące, w całym czasie trwania okresu gwarancyjnego urządzenia.
Autoryzowany Serwis Fair Play Plus przyjmuje zgłoszenie e-mailem na adres serwis@fairplayplus.pl. W zgłoszeniu należy podać numer seryjny urządzenia oraz model wraz z opisem zgłaszanej awarii, usterki.
Zgłoszenia telefoniczne nie będą podstawą do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego.
OKRES GWARANCJI
OKRES PRZEGLĄDÓW
PŁATNOŚĆ
STAWKI
12/24 miesięcy(*)
Co 3/4 miesiące
TAK
Według przedstawionego cennika (koszty przeglądów okresowych)
(*) – Pod warunkiem dokonywania przeglądów okresowych wykonywanych, w zależności od rodzaju maszyny, lecz nie rzadziej niż co 4 miesiące, w całym czasie trwania okresu gwarancyjnego maszyn.
Serwis zapewnia dojazd do miejsc użytkowania maszyn w cenie 150,00 zł netto dojazd ryczałt w obrębie do 50 km od siedziby serwisu, powyżej 50 km dojazd płatny 1,90 zł netto za każdy przebyty kilometr.
GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE:
Postępowania niezgodne z instrukcją obsługi.
Zastosowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem.
Wprowadzenia modyfikacji urządzenia.
Naprawom gwarancyjnym nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub zawilgocenia podzespołów elektronicznych itp.) czy wynikające z niewłaściwego używania urządzenia nie podlegają gwarancji.
Przechowywanie urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach, tzn. zapylenia, dużej wilgotności powyżej 70%, ujemnej temperaturze, lub temperaturze otoczenia powyżej 45ºC.
Uszkodzenia powstałe z wykonywania napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione. Które wynikły ze stosowania niewłaściwych i nieoryginalnych części zamiennych oraz akcesoriów i wyposażenia dla danego modelu urządzenia.
WARUNKI GWARANCYJNE
W przypadku konieczności dokonania wizyty diagnostycznej w celu ustalenia rodzaju uszkodzenia – klient ponosi jedynie koszty dojazdu oraz diagnostyki.
Czas reakcji – 24 godziny robocze od zgłoszenia następuje wizyta diagnostyczna / serwisowa; jeżeli zgłoszenie nastąpiło poza godzinami pracy serwisu – czas biegnie od godziny 8:00 pierwszego dnia pracy serwisu następującego po zgłoszeniu.
Sposób zgłoszenia – zgłoszenie na adres e-mail podany w punkcie 6 w pilnych przypadkach dopuszczalne zgłoszenie telefoniczne – numer telefonu podany w punkcie 6 – następnie potwierdzone na adres e-mail.
Standardowy czas naprawy – jeżeli naprawa nie może zostać dokonana podczas pierwszej wizyty diagnostycznej / serwisowej – do 48 godzin roboczych, od tej wizyty. W przypadku awarii podlegających gwarancji, a nie możliwych do usunięcia zgodnie z punktem 4 powyżej - serwis bezpłatnie dostarczy maszynę zastępczą w ciągu 48 godzin roboczych.
Godziny pracy serwisu 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.
Zgłoszenia serwisowe należy przesyłać
Koszty przeglądów okresowych:
Typ maszyny
Cena za przegląd
ODKURZACZE D12 / T1 / POWER EXTRA 7 / M 26 / WD 22; 36; 50; 80 / AS 400; 600 / TOOL PRO
150 PLN
SZOROWARKI POLERKI
280 PLN
ROLLY 7 E 33 / M 33; FRECCIA 15 E 38 / FRECCIA 15 M 38 BC / ROYAL E / BC
330 PLN
FRECCIA 30 E 45 / FRECCIA 30 SM 45; ROUND 45 SD /M 55; ROUND 45 D 60; S2 80 D 70
360 PLN
RIDER R 65 FD 65; ROVER R 110 FD 75 BC; ROVER R 110 FD 85 BC; RUNNER R 150 FD 85; RUNNER R 150 FD 100
430 PLN
GENERATORY PARY
300 PLN
ZAMIATARKI
350 PLN
W czasie dokonywania przeglądu / naprawy pracownik Serwisu ma obowiązek spisania w protokole serwisowym wszystkich części zamiennych, które zostały (lub winny zostać) wymienione.
Terminy przeglądów maszyn muszą być ustalane pisemnie przez wyznaczonych pracowników Zleceniodawcy z minimum 14 – dniowym wyprzedzeniem.
Warunki serwisowe – Fair Play Plus M. Krzemieniewski Sp. K.
OKRES GWARANCYJNY
OKRES POGWARANCYJNY
MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE
PŁATNE
Według przedstawionego cennika / USTALONEGO % RABATU
CZĘŚCI ZAMIENNE
BEZPŁATNIE(*)
USŁUGA SERWISWA
PŁATNA
Według załącznika Nr 1
DOJAZD
BEZPŁATNIE (*)
PŁATNY
(*) - w przypadku uznania przez serwis FPP usterki za usterkę podlegającą naprawie / wymianie gwarancyjnej
Załącznik 1
USŁUGA SERWISU
Dotyczy serwisu Fair Play Plus Marek Krzemieniewski Sp. K.
L.p.
Serwis
Stawka (netto)
1
Roboczogodzina serwisowa
150,00 zł netto
2
Dojazd – ryczałt w obrębie do 50 km od siedziby serwisu
3
Dojazd – w obrębie powyżej 50 km od siedziby serwisu
1,90 zł netto za 1 km
Nie udało się przesłać wiadomości
Przepraszamy za utrudnienia.
Zapytaj o dostępność
Zgłosiłeś prezentację produktu
Skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły.
Do usłyszenia!
Zostaw numer, a zadzwonimy w ciągu 24 h roboczych
Lub do Ciebie napiszemy
Wynajmij
Zgłosiłeś wynajem produktu
check_circle